wanna wychwytowa

Oczomyjki i Natryski Bezpieczeństwa

 
Oczomyjki oraz prysznice bezpieczeństwa - te urządzenia to jeden z podstawowych elementów wyposażenia stanowiska pracy, zapewniający pracownikowi ochronę. Oczomyjka - w przypadku dostania się do oczu substancji chemicznych czy agresywnych pyłów. Prysznic bezpieczeństwa – gdy dojdzie do zapalenia się ubrań na pracowniku czy poparzenia ciała substancjami niebezpiecznymi. Urządzenie łączone (oczomyjka i prysznic bezpieczeństwa w kompakcie), zajmują mniej miejsca niż instalacja osobnej oczomyjki i natrysku bezpieczeństwa, a zapewniają ochronę w każdej z wymienionych wcześniej sytuacji . Rodzaje urządzeń: oczomyjki montowane do ściany, podłogi, blatu prysznice (natryski) bezpieczeństwa montowane do sufitu, ściany, podłogi urządzenia łączone – oczomyjki i prysznice bezpieczeństwa w kompaktach Dlaczego warto wybrać oczomyjki i prysznice bezpieczeństwa z naszej oferty? Wylewki prysznicy (natrysków) bezpieczeństwa oraz misy oczomyjek wykonane są z elastycznego i odpornego na uderzenia PP (polipropylen) Rury wykonane z galwanizowanej stali pokryte zieloną powłoką epoksydową ograniczają procesy korozyjne i zapewniają długą żywotność, Wszystkie urządzenia posiadają zgodność z wszystkimi przepisami i normami bezpieczeństwa.
sorbent do substancji chemicznych

CDS Centrum Dystrybucji Sorbentów S.C.

ul. Kwiatowa 12
43-300 Bielsko-Biała
NIP 5472144186
REGON 243047269

tel. +48 33 445 42 06
tel. +48 33 445 42 08
fax.+48 33 445 43 07
e-mail: biuro@cds-bhp.pl
e-mail: biuro@cds.org.pl

Dział Handlowy, Doradztwo Techniczne

+48 797 453 874

Dział Handlowy

+48 797 453 872

Wyślij wiadomość


Warunki handlowe

Zamówienie przesłane do naszej firmy jest dla Kupującego obowiązujące. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienie ze strony Kupującego.

Na zakupiony towar udzielamy gwarancji zgodnie z Kodeksem Handlowym. Jeśli nie jest to inaczej wskazane udzielamy 12-sto miesięcznej gwarancji.

Odbiorca jest zobowiązany do kontroli towaru po jego dostarczeniu. Każda wada bądź uszkodzenie towaru powinno zostać wpisane na list przewozowy/dostawczy lub należy sporządzić protokół uszkodzenia towaru/przesyłki, który musi zostać podpisany przez dostawcę przesyłki. Reklamacja musi być zgłoszona najpóźniej do 7 dni od daty doręczenia przesyłki w formie pisemnej. Odbiorca nie ma prawa do ubiegania się o odszkodowania z tytułu strat w zysku pomimo uznania przez Dostawcę reklamacji.

Więcej niż połowa towaru nie znajduje się na naszym stanie magazynowym i jest sprowadzana pod zamówienie Klienta. Jeśli towar nie znajduje się na stanie magazynowym czas dostawy wynosi od 2 do 4 tygodni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu Sprzedawca nie jest w stanie dotrzymać terminu dostawy natychmiast informuje o tym Kupującego.

Pozycjonowanie pozycjonowanie stron